Kotaleczka

niedziela, 7 sierpnia 2016

ZACZYNAMY

Hejo :)!





Nie wiem jak powinnam zacząć bloga, ale może po prostu się przywitam i napisze parę słów o sobie.
Większość z Was może kojarzyć mnie jako Kotaleczka z Instagrama, jednak w realnym życiu 
nazywam się Sylwia :)
Studiuje, samorealizuje się, spełniam marzenia i staram się czerpać z życia jak najwięcej, bo przecież mam je tylko jedno!
Jestem ogromną miłośniczką kotów, podróży, dobrych książek, a przede wszystkim interesuje się szeroko pojętą modą. Ponadto jestem zakupoholiczką, która zawsze znajdzie pretekst do kupienia kolejnych niezbędnych butów, bez których nie zaśnie! Czasem zdarza mi się również romansować z aparatem :)
 Moje życie nie opiewa w rutynę i nie boje się podejmować nowych wyzwań.
 Całej reszty dowiecie się śledząc mojego bloga. Postaram się dodawać dość regularnie posty, oczywiście w miarę możliwości czasowych. Na blogu znajdziecie przede wszystkim inspiracje modowe, moje stylizacje, wydarzenia z  życia i oczywiście duuuużo kotów.

Za wszystkie wskazówki, sugestie i komentarze będę ogromnie wdzięczna! 
Prowadzenie bloga jest dla mnie czymś zupełnie nowym więc wszelka pomoc będzie dla mnie bardzo cenna!

To tyle na wstępie! 
Trzymajcie się cieplutko i do zobaczenia niedługo :*

Kotaleczka



26 komentarzy :

  1. Jak na pierwszy post jest ok. Przekonałaś mnie do dalszego czytania twojego bloga. Jak na razie nie mam bloga. mialam, ale zawiesilam moze kiedys na nowo zaczne przygode z tym. A moze juz teraz. Zainspirowalas mnie do dalszej pracy. Dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha. I jeszcze jedno pytanko. Sama robilas wyglad bloga czy ktos inny go robil bo wygląda super. Masz kogos do polecenia?

      Usuń
    2. Kochana, dziękuje Ci bardzo :* Obiektywna ocena jest dla mnie bardzo ważna!

      Usuń
    3. Bloga robiłam od początku do końca sama, nikt mi nie pomagał :) Niestety nie mam na razie kogo Ci polecić, ale jak kogoś znajdę podeśle kontakt :)

      Usuń
    4. Kłamstwo, nonsens i pomówienia.

      Usuń
    5. Żałość zazdrosnych ludzi...

      Usuń
    6. Nie chcę pisać obraźliwych komentarzy i narobić Sylwii problemów, ale ja po prostu wyraziłam swoją opienie. Taka jest właśnie współczesna Polska. Potrafią tylko wytykać ludzi palcami za to, że wyrazili swoją opinię.

      Zapraszam na mojego bloga, którego zaczęłam dopiero prowadzić!
      http://zninnasblog.blogspot.com/?m=0

      Usuń
  2. hej ! witamy w blogsferze, kochana dodaj jeszcze opcjęobserwuj zeby mozna bylo Cię oglądać na bieżąco :)
    i zapraszam do obserwowania mohjego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, witam, oczywiście już Cie obserwuje! A co do gadżetu, dodałam takowy, ale nie wiem czy działa :(

      Usuń
  3. Kochana czekam na Twoje stylizacje modowe!<3
    Śliczna jesteś, ale to już wiem z instagrama:))

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku dziękuje bardzo Kochana! Właśnie zaobserwowałam Twój cudowny blog i będę go śledzić :*

      Usuń
  4. Wreszcie kochana! Super początek, można dowiedzieć się czegoś więcej o Tobie. Będę na bieżąco! Więc jeśli mogę coś poradzić dodaj gadżet, dzięki któremu będzie Cię można obserwować nie tylko na google+, tak żeby Twoje nowe posty mogły pojawiać się w naszych listach czytelniczych. Zerknij np u nas, gadżet "obserwatorzy".

    Daj znać jak dodasz, będziemy mogły wtedy kliknąć :)
    buziaki! :*

    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za opinie Kochana, dodałam taki gadżet, ale nie wiem czy działa :( Może mi podpowiesz? :( Lece do Ciebie obserwować i poczytać! <3

      Usuń
    2. Nie widać po naszej stronie. Musisz wejść w Układ -> dodaj gadżet -> więcej gadżetów -> obserwatorzy :) powodzenia :)

      Usuń
    3. Dziękuje bardzo za podpowiedz! Już dodałam :*

      Usuń
  5. Ja tez zawsze znajdę jakiś pretekst do kupna czegoś, ale ostatnio moj chłopak znalazł na mnie skuteczny sposób. Prowadzi mnie tylko na te działy, z których coś potrzebuje, nie pozwala mi sie nawet zatrzymać obok jakiegoś ubranka :D

    Super wygląd bloga i doceniam, że robiłaś sama od początku do końca. Ja swój tez tak robiłam i zajęło mi to chyba 3dni, ale efekt końcowy mi sie podoba. Zapraszam 0lja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje! Ja robiłam bardzo długo bloga, bo jestem w tym totalnie zielona, ale przynajmniej czegoś sie nauczyłam! A co do zakupów, zazdroszczę tak rezolutnego chłopaka!
      PS Lece do Ciebie zaobserwować i poczytać :*

      Usuń
  6. Masz przepiękne włosy! :) Powodzenia w blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana bardzo dziękuje! Twój blog jest przecudny, będę na bierząco śledzić!

      Usuń
  7. Życzę ci jak najwięcej powodzenia i ogromu motywacji!
    PS Przecudowny naszyjnik i prześliczna fotka kochana! <3

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuje za tak miły komentarz! To bardzo motywujące! <3 Już wpadam na Twój blog!

      Usuń
  8. Hej Sylwia :) Powodzenia w blogowaniu :) Trzymam mocno za Ciebie kciuki i całuję <3

    Pozdrawiam, panisarencja.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia ! :) ja tez jestem na początku blogowania :)

    OdpowiedzUsuń